StColette Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 [quote name='theculturewarrior' date='Sep 25 2004, 05:18 PM'] Le baboun es rouge. [/quote] Le baboun [b]est[/b] rouge Link to comment Share on other sites More sharing options...
theculturewarrior Posted September 25, 2004 Share Posted September 25, 2004 Comme ditte on, "I'm sad." Link to comment Share on other sites More sharing options...
StColette Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 [quote name='theculturewarrior' date='Sep 25 2004, 05:29 PM'] Comme ditte on, "I'm sad." [/quote] "Je suis triste" Ne soyez pas tristes ( I hope I said that right ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
StColette Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 Bonne nuit mes chers. Je vous aimez dans Christ. Ange de Dieu, toi qui es mon gardien, puisque le ciel m'a confié à toi dans sa bonté, éclaire-moi, dirige-moi et gouverne-moi aujourd'hui. Amen Sous l'abri de ta miséricorde, nous nous réfugions, sainte Mère de Dieu; ne méprise pas nos prières quand nous sommes dans l'épreuve, mais de tous les dangers délivre-nous toujours, ô Vierge glorieuse et bénie. Sub tuum praesidium confugimus, sancta Dei Genetrix; nostras deprecationes ne despicias in necessitatibus, sed a periculis cunctis libera nos semper, Virgo gloriosa et benedicta. Amen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theculturewarrior Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 comme ditte on, bonne nuit, mon amie. (That's friend, right?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattosika Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 oui- yes non- no bonjour- hello avoir- goodbye sorry thats about all i know Link to comment Share on other sites More sharing options...
StColette Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 [quote name='theculturewarrior' date='Sep 26 2004, 07:48 AM'] comme ditte on, bonne nuit, mon amie. (That's friend, right?) [/quote] oui, mon amie = my friend Link to comment Share on other sites More sharing options...
theculturewarrior Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 Die Amerikanerinen sind schoen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
azaelia Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 J'ai la salade dans mes pantalon Link to comment Share on other sites More sharing options...
theculturewarrior Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 I have salad in my pants? Link to comment Share on other sites More sharing options...
azaelia Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 My best friend says it all the time because it was the first phrase she learned in French. She's a tad Link to comment Share on other sites More sharing options...
StColette Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 [quote name='azaelia' date='Sep 26 2004, 01:37 PM'] J'ai la salade dans mes pantalon [/quote] rofl !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwergel88 Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 Je parle francais. sort of Link to comment Share on other sites More sharing options...
StColette Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 Tu parles français, Anna ?! Je parle français, aussi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICTHUS Posted September 26, 2004 Share Posted September 26, 2004 Say this: "[color=red][Edited by Raphael: Personal Attack and Negative Criticism of Catholicism][/color]" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts