Jump to content
An Old School Catholic Message Board

Hey He Carries Me!

prov31girl

Recommended Posts

prov31girl

I just thought you'd like to be a topic. Plus this well keep our inboxes from filling up. Now the whole phatmass phamily can be involved in our completely random ramblings. :D

He carries me

Hehehe!!! I don't think people like it when we use a thread to chat....but....ok! :D

So, what kind of random thing do you wanna do after you get off work? Something for/to someone?

Maybe everyone else can give us suggestions.....

:cool:

prov31girl

Yeah, I dunno, but I'm leaving now, so I'll talk to you when I get back to my apt. Hopefully we'll get input from others in the meantime. Right pham?

He carries me

7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven 7 7 7 7 7 7 7 seven seven seven seven seven seven seven

prov31girl

Ok, so now that I'm home...back to our incoherent babblings.

I have a feeling I'm in trouble. My parents called and left a message and they did not sound very happy. :(

Edited by prov31girl

He carries me

rut roh!!! that's not good....calling them back now?

what could you have done to get in trouble?? you're an angel!! :angel:

He carries me

don't worry vera, she's fine....

so, do y'all have any suggestions about some random thing we can do?

Birgitta Noel

Ummm, pray a rosary at Taco Bell while eating massive amounts of tacos, so very tasty and good for you,? :rolling: